Nový rok

Silvestrovské veselí, vánoční svátky a všechno to okolo je konečně za námi... uff... ani nevíte, jak jsem ráda...  Ani jsem neměla nějak chuť a sílu psát, tak omluvte mou absenci během svátků. Spoustu věcí jsme si užili a spoustu jich mě naštvalo... běžný stav :D Přežila jsem a začínám se těšit, co nového přinese ten rok letošní.

Pevně věřím, že bude o mnoho a mnoho lepší po všech stránkách. Prostě musí... Nepřipouštím jinou variantu. A o to víc věřím, že bude. 

Chtěla jsem tu původně vést nějaké sáhodlouhé úvahy na toto téma... ale rozhodla jsem se, že to hodím vše za hlavu a budu se dívat teď jen dopředu a všechny tyhle úvahy si můžu vždycky dopřát, když na to přijde...

Všem přeji, aby se Váš život ubíral tím správným směrem... abyste všechny těžkosti (kterých bude doufám, co nejméně) ustáli se vzpřímenou hlavou a vzali si z toho to pozitivní pro váš život. Věřte, že opravdu platí, že všechno zlé je k něčemu dobré a vždycky se to časem ukáže. I mě dal ten příšerný rok spoustu ke svému osobnímu růstu, vytřídění myšlenek a všeho okolo. 

Tak hurá směle a s radostí do roku 2016 :-)