mikuláš

Letos jsme se rozhodli, že s dětmi půjdeme na Mikuláše do města. Za mých mladých let jich tam bývalo hodně, tak jsem se těšila, že si to děti užijí. Ovšem můžu říct, že lidí bylo tolik, že jsem byla ráda, že můžeme vůbec projít. Celá trasa byla totálně natřískaná. Program na Staromáku podiu byl bez šance k vidění jak pro dospělé, natož pro dítě. To se bohužel asi dalo i čekat, i když dle mého těch lidí bylo víc než dost. Ovšem co bylo opravdu zklamání byl počet Mikulášů, andělů a čertů... Nejenže nechodili spolu. Mikuláše jsem viděla za celou dobu dva, čertů asi pět, anděly tak tři. A to jsme šli z Náměstí republiky na Staromák a pak na Václavák. Musím říct, že mi z toho bylo dost smutno. Ani po cestě tam a domů jsme nikoho nepotkávali. Říkala jsem si, že s takovou nebude dlouho trvat a tato tradice snad zanikne. Musím říct, že na poslední chvíli nás zachránila poctivá partička všech tří, kteří i z dětí nakonec dostali básničky a písničky... alespoň, že tak, už jsem se bála, že jim to jen tak projde :D Takže příští rok se asi budeme muset obléct my a hurá do víru velkoměsta, jinak nevím nevím :D