Jahůdka pohovor

Tak dnes jsem byla na tom pohovoru. Musím říct, že když jsem tam šla, měla jsem pocit, že nesložím smysluplnou větu, která se nebude týkat dětí, domácnosti, vaření aspol :D Nicméně k mému obrovskému překvapení jsem byla schopná ze sebe vymáčkout poměrně plodné odpovědi. A přiznávám, že jsem sama z toho byla tak nadšená, že jsem odcházela vysmátá jak sluníčko s pýchou sama nad sebou, což se mi opravdu nestalo už tak dlouho... Byl to úžasný pocit. 

Bylo mi řečeno, že mi v úterý dají vědět, zda jsem postoupila do dalšího kola na assesement centrum, poté co uvidí další účastníky na pohovoru a zavolají na reference od zaměstnavatelů. Jaké bylo mé překvapení, když mi přišel email ještě než jsem dojela domů o tom, že jsem uspěla a postupuji :-) Nemohla, a stále nemůžu, jsem tomu uvěřit... další krásný pocit, který zase o kus pošťouchl moje zadupané sebevědomí. 

A tak jsem dostala kupu psychotestů na vyplnění a musím se nějak připravit na příští pátek na podání těch nejlepších výkonů, abych se začlenila zase do pracovního procesu, ještě k věcem, které jsou mi blízké. Pár těch testů jsem už dělala a můžu říct, že o sobě zjišťuju jaká vlastně jsem :D někdy jsou odpovědi dost těžké a musím nad tím opravdu hluboce bádat. Jsem opravdu zvědavá, jak to všechno bude dál. 

Děkuji všem, co mi drželi palce (někdo určitě ano, protože jinak bych to tak krásně dnes nezvládla) a prosím držte dál :-) A děkuji všem mým blízkým, kteří mě podpořili v podstatě téměř online a udrželi mě tak v maximálním klidu, abych se nesložila ještě před vstupem do kanceláře a hlavně v jejich víru ve mě a mé schopnosti.